onsdag 2. februar 2011

Hjerter


Her har dere en liten smakebit fra
hva jeg driver med inne på
Hobbyklekkeriets hovedkvarter
for tiden.



Bildene tatt sent i går kveld,
så kvaliteten er så som så på bildene.
Som jeg gleder meg til vår
og mer lys




Hjertene er påsydd merker
jeg har fått printet ut og
strøket over på bomullslerret.

Så har jeg sydd en zikkzakk-kant
rundt som sikrer printet på plass
og som rammer det inn.

(Slikt spesialpapir fås kjøpt til
en billig penge på Clas Ohlsson)





Et vennepar av meg og min mann
har i dag fått en liten velskapt sønn
- jeg vil gjerne også her på bloggen
får gratulere de nybakte foreldrene så mye!


Hei, vesle unge, velkommen til jord!

Ubrukt er livet ditt, opa ligg verda,

ventar, og gler seg til dine spor!



2 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails