mandag 8. november 2010

I fyr og flamme


Peiskos!

Høstens første vedkubbe er tent på i heimen,
og varmen siver deilig ut og varmer kalde føtter.


En caffe latte til ei sliten og småfrossen mor,
håper ikke en forkjølelse er snikende.
Husets lille frøken er blitt forkjølet - igjen.
Stakkers lille jenta mi.



Da er det godt med peisKOS,
og en varm kopp mellom hendene
mens man kikker litt rundt i blogglandia.

Det er så mange flittige damer!
Jeg gir med ende over av de nydelige julestrømpene
som Barbro lager.





Mine hjerter blir enkle til sammenlikning,
men her ser dere da siste utklekkede.



I mitt favoritt stoff - plommelilla med små sopper på,
Samme stoffet som jeg brukte å trekke om denne stolen med.

Jeg har fått noen henvendelser på om jeg selger disse hjertene mine,
og jeg er litt i tenkeboksen om jeg skal begynne å produsere for salg.

Må ydmykt si at jeg blir glad for at det jeg syr faller i smak hos dere,
men jeg er ingen syerske - kun ei hjemmeværende mamma med syglede


Håper alle har en flott mandag!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails