torsdag 10. februar 2011

I et butikkvindu


henger denne lille fuglen jeg
laget i går.
I dag har jeg fått gjøre noe jeg
synes er så gøy!
Jeg har fått være "butikkdekoratør"
i min søsters butikk,
og her har dere litt bilder av resultatet.



Hjertene mine henger nå midt i gågaten i Sandnes sentrum,
og jeg håper at de gir kunder og forbipasserende
et skikkelig vårlig følelse.

Det var kjempemoro å få lov
til å lage dette til.
Om noen av dere har lyst til å lage noe
liknende selv så har jeg sydd enkle hjerter,
greinene fant jeg ute i skogen og
fjernet mose/bark og malte raskt
over med litt hvit akyl-maling.


Preus Frisørsalong, avd Langgaten, 
drives av min kjære søster.
Så føler du deg litt pjuskete etter
en kald og lang vinter så anbefaler jeg
at besøk til denne salongen!

Dette får være dagens reklameinnslag ;)



Hva synes dere?

4 kommentarer:

  1. Så kjekt! :D må ta ein tur forbi å kikka på hjertene dine! eg e preus kunde by the way! :D

    SvarSlett
  2. Så mykje skjønt du syr!! ...mine "julehjerter", som eg vant her inne hos deg, henger oppe fremdeles, trur dei er blitt heilårshjerter ;)

    Nydelig fugl forresten - fikk skikkelig vårfølelse av den, og det er etterlengta no etterkvert!! :D

    SvarSlett
  3. Really, those models walking on the beach that you see on TV commercials might be fat before, but it did'nt just happen over
    night. Instead of trying to struggle with losing those extra
    pounds by following some celebrity's plans for dieting, here's a secret solution that won't cost you much money and it only takes a
    few minutes to swallow. Their strong intent to provide their
    customers with quick and effective results of losing weight sometimes lead them in foregoing other factors,
    such as its possible side effects that can be discomforting or worse, harmful.


    Feel free to surf to my page ... reviews on Weight Destroyer

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails