torsdag 6. januar 2011

Nytt år, nye prosjekter

Godt nyttår!
Håper dere alle har hatt en riktig flott jul
og nyttårsfeiring.



Nå er julen vasket ut av huset,
og jeg venter spent på at butikkene skal
fylles opp med vårlige nyheter.



I mens så sitter jeg inne på Klekkeriet mitt og
rydder litt, syr litt og planlegger litt.

Siden jeg har fått tak i enda flere settekasser,
så har jeg nå fått bestilt enda flere tapetprøver
til å lime i de ulike rommene i kassen.


Jeg har tidligere brukt både tapetbiter og
ulike kort på den settekassen jeg har laget til jenterommet.

Noen av de tapetene jeg har kjøpt prøver av er
på bildene her, er de ikke mye lekkert vel?



Fra det romantiske til det abstrakte.
Fra retro til barokk.
Noen er også flotte til barnerommet.



Sukk, de som hadde lekre teakmøbler å
innrede med... drømmer :)



Prøvene koster 0,50 euro stykket,
ingen upris.

Kjøpes stykkvis hos


Jeg har handlet der tidligere,
og de har god service og rask levering.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails