tirsdag 1. februar 2011

Jeg har en plan!


Det er alle disse planene mine da..

Så i går måtte jeg krysse
en av alle ideene av fra listen i hodet mitt.

Vognen ble tatt frem, velsejenta plassert oppi
- og ut på tur med friskt mot og liten klippetangsak i lommen.


Så beskuet den perfekte gren seg,
den hadde brukket fra treet og var
kledd i mose.
(ja, jeg er kanskje litt rar her.. men slikt finner jeg vakkert..hehe)




Nå fikk vi da oss noen blikk også,
jeg og veslejenta ute på tur
med et halvt tre stikkende fram fra
under vogna...

Vi møtte på flere naboer,
postmannen,
og en hel avdelig barnehagebarn og
voksne ute på tur...!


Planer er da å ha den i hjørnet der med bildet på veggen,
bak sofen der..
hmm.. dårlig vinkel på bildet,
men det var nå det jeg hadde på pcen.

Dette lille trauste hjørnet har nå fått seg en
pyntelig vintergren som skal
danderes med vårlig pynt.



Ja.. jeg har også en plan
for den vårlige pynten,
men nå må jeg ikke ta for hardt i heller..
må ikke gjøre alt for raskt og effektivt.. hehe ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails