tirsdag 14. september 2010

Barneinteriør

Interiør er noe jeg fryder meg over.

Interiør i dag "gir lov" til det meste,
fra hvite nyanser i stramme linjer,
til "slitte" møbler i fransk landstil,
og hjem krydret med egenoppussede bruktfunn.




Jeg beundrer hjem som ikke ser ut som side 13 i bohus katalogen,
selv om jeg i bunn og grunn har "side 13" i mitt hjem i nåværende øyeblikk.
Nyoppusset og luftig er det, så får de personlige dupeditter
flytte inn etter hvert.



Barnerom er så deilig befriende!
Her finnes ikke noe rett eller galt,
men 1 regel er det:
Det skal innby til lek og moro!


Samtlige bilder i dette innlegget er fra danske Sebra

Barnerommet til husets lille pike er veldig inspirert
av dette interiøret.


Nå ligger hun i skrivende øyeblikk på opplading,
så bilder derfra får bli i et annet innlegg.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails