tirsdag 28. september 2010

Ugler i mosen


Jeg har selverklært ugledille.

Hvor den kommer fra aner jeg ikke,
så jeg aner ugler i mosen...



Jeg kommer stadig over ugler
både på nett og i butikker,
så rett som det er så får ugla et nytt hjem.



Plutselig blir jeg kald på hendene -
da er det bare å dra frem denne håndvarmeren.
Selvsagt med ugletrekk på.
Helt klart jeg må ha denne?
Man blir jo rett som det er kald på hendene?




Selv veggene kan få ugle-pryd!
Store klistermerker som festes rett på veggen.



For dere som ikke er særlig ugle-elskere,
så må dette innlegget være fryktelig kjedelig.

Selv blir jeg helt "uglete" av alt det
kjekke som lages.

Alle uglene i innlegget stammer fra
den svenske nettbutikken

De har også mye annet
som er annerledes, spennende
og lekent.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails