onsdag 8. desember 2010

Fargesprakende juletrepynt

'
Da jeg var på loftet og rotet litt etter julepynten,
kom jeg over esker med fargesprakende julepynt anno 2000.
 Ville slå an igjen tro? 
Så sannelig ser jeg ikke at den
trenden dukker opp flere steder.
Som hos House Doctor her, glade glitrende farger.
Sukkertøy for øynene.



Åhlens henger seg på og tilbyr juletrepynt for den lekne.




 Lite sopplys - gjett om jeg håper at jeg finner dette neste gang jeg er der inne? ;)



Og næmmen? Hva er det mine øyner beskuer? En ugle? Denne roper jo på meg ;)


En søt bambi til de nostalgiske?

Eller hva med et brudepar?

Her i hjemmet blir det i år, som det har vært de siste årene,
klassiske julekuler i fargene rødt og gull.
Eller kanskje jeg bør kjøpe plastikk-kuler med ivrig (snart) 1 åring i hus? :)
Gleder meg til julemusikk, gløgg og juletrepynting.


Ønsker alle en flott kveld!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails