torsdag 2. desember 2010

Så pynter vi til jul


Å pynte til julen når man har en nyoppusset HVIT stue
er en fryd for ei som har en forkjærlighet for krimskrams.
Her får dere en liten titt rundt om i stuen min :)


Mose ble kjøpt inn sammen med svibler,
og jeg snurret og snurret -
veldig moro og gøy når det ser litt "profft" ut.



Årest adventstake er av det enkle slaget.
Lys. Fat. Bånd. Stålnummer.



Ellers har det flyttet inn nisser.
Ser at jeg i løpet av de siste årene har
latt meg sjarmere av "nisser med store luer"-typen.

Her er noen fra stuen.




Ute er enda ikke lysene kommet på plass,
får bli i løpet av helgen.
Synes det er så koselig med litt lys ute nå
når vi har så mørke kvelder.


Lysestaken med JUL er fra Kremmerhuset.
Soppene er kjøpt hos Søstrene Grene.



Nå må jeg bare finne en løsning til julekortene :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails