lørdag 16. oktober 2010

Gi meg en K!


Gi meg en K!
Gi meg en O!
Gi meg en S!

Hva blir det?



Jeg trodde ikke disse populære bokstavene skulle klare
snike seg inn hos meg - den gang ei.

De står plassert på kanten over peisen,
og inviterer til peisKOS med kakao og krem.

At jeg ikke har peis i skrivende stund, rettere skrevet
en ikke-fungerende-peis i skrivende stund
er noe som skal prioriteres i dette huset.



For slik står den nå.. og klart jeg sikkert kan fyre opp
- men tror det hadde blitt noe sotete i nymalt stue da gitt..



Ny vedkasse er også på plass.
Likte så godt at det er en tavle foran man kan skrive på.
Kjøpt på Plantasjen - er overraskende mye kjekt interiør der inne blitt.
Selv om det i disse dager er fylt til randen av julepynt der
- det har det vært siden tidlig september...!


Helgen er nådd, og sola skinner
- hva mer kan man ønske seg?




Jo, denne kjekke oppbevaringskrukken som
Fargebarn lodder ut!
Dette er en blogg jeg har fulgt lenge,
og er skrevet av en dame jeg finner mye inspirasjon hos.

Ta en titt og bli inspirert du også :)

Ha en riktig god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails