torsdag 28. oktober 2010

Knask eller knep?



 31 oktober braker det løs med
kostymer, ansiktsmaling og
 forhåpningsfulle barn med tomme godteribøtter.

En tradisjon som har sneket seg fra utlandet over til de norske hjem.
Først startet i Irland, men mest kjent fra USA.

Selv husets minste medlem
kan få være med på feiringen.
Fra morsomme til sukkersøte.


Mors kjære,
fars skatt,
hele husets apekatt :)

Dette er et påminnelses innlegg
til dere som ikke tenker at halloween er noe å feire,
for jeg lover dere at når de små forhåpningsfulle ringer på døren,
og sier "knask eller knep?" til deg og stikker frem bøttene sine
- ja, da gjelder det å ha godteriskålen klar.


Og skulle jeg med årenes løp måtte gå rundt
med min lille datter så har jeg nok funnet antrekket mitt også


Hva synes dere? ;)

Samtlige bilder av kostymene er hentet fra http://www.costumesupercenter.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails