lørdag 23. oktober 2010

Snøggelpose på sopptur


Her er den siste snøggelposen fra Klekkeriet.

Jeg har i grunnen lite lyst å vise denne,
for er svært misfornøyd.
Men så tenkte jeg at litt "realitets"blogging
er det jo også rom for her på Klekkeriet.

Jeg har jo fått meg ny symaskin, og er jo fornøyd med denne.
Men oppstartsproblemer har jeg, selv etter grunnleggende sykurs...



Maskinen hoppet over sting hele tiden,
og jeg tredde på nytt - skiftet på spoler og nåler...
frustrasjonen var stor inne på Klekkeriet i går kan du si.

Så sydde jeg Frida Ugle etterpå,
og hun kom ut greit,
kanskje jeg bare er helt på bærtur? (sopptur?)



Så nå legger jeg snøggelpose-laging på hyllen for en stund,
og øver med videre på småsaker.

Jeg har noe spennende å fortelle i morgen forresten,
så håper dere kikker innom igjen da.

Ha en flott lørdag alle sammen!

Til dere som legger igjen en hilsen vil jeg bare si



2 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails